ჩვენ გვყავს წვიიმა ))


 

ჩვენი წვიმაა )) მე და შენ გვყაავს დიდი წვიმა ))  არა პატარა

დაა.. იცი ?! მაარტო შენი და ჩემია :* ჩემი და შეენია :)) 

ვაიმე ))) ისე მინდოოოდაა წვიმა ისე ისეე… )) ეხლააა წვიმს.. და მიხარიია ))) :* წვიმაა როგორ მიყვარს… 
მინდა ეხლა ჩემი ფანჯრის რაფაზე ვიჯდეეე დაა ყავას ვსვამდე, სასიამოვნო მუსიიკაას ვუსმენდე და გავყურებდე წვიმას.. )) რა ცუდია ჩემი ფანჯრიდაან ლამაზი ხედი არ იშლებაა )) მარტო საჭორაოდაა განკუთვნილი )) მიყვარს როცა ფანჯარაში ვიყურები და ჩემი ვაზის ფოთლები წვიმიის წვეთებით ივსება )) … მიყვარს წვიმაში სიარული, აქეთ-იქით ხტომაა,,  სიცილი, გუუბეებში ჩავარდნა ))
მახსოვს როცა პატარა ვიყავი წვიმა, რომ გადაიღებდა ” სტალინის ბაღში ”  გამოვიდოდი დაა აქეთ-იქით დავრბოდი გამოსულ ლოკოკინებს დავდევდი, თავს რომ გამოჰყოფდნენ ფეხს დავუბაკუნებდი და უკაან შეიმალებოდნენ ;დ ეს მომენტი ძალიან მიყვარდა.. :)) სამწუხაროდ ეს დრო აღარ დაბრუნდება (ოოხ ისევ წაარსული წადი რა :@ ) 
მიყვარს როცაა წვიმაა სახეზე დამდიის, როცაა მაღლა ვიხედები და თვალებს “ვაწაპწაპებ” იმის შიში?! არაა რავი რა დაავარქვა მოლოდინში რომმ ეხლა ცივი წვიმის წვეთი დამეცემა ;დ
 ეჰ,,, )) მე იცით კიდევ რა მიყვარს?! აი წვიიმა რომ გადაიღებს დაა გარეთ, რომ გავდიივააარ ზაფხულში, ტყაპუნებით, და სველი ბალახში რომ ვდგამ ფეხს, თან წვიმის სუუნიი ;(( ადრეც მიყვარდაა პატარააობაში ))
იცით კიდევ რა მიყვარს?! .. აი წვიმის დროს მზე რომ ანათებს .. და მზის ჩასვლის დრო მკვეთრად რომ ჩანს მზის სინათლეზე წვიმის პატარაა წვრილი წვეთები..
მე მიყვარს როოოცაა  ჰაააერთან ერთად წვიმაა სახეში მეცემა,,, მიყვარს როცაა წვიიიმა გადაიღებს მზე გამოაანათებს და მერეე პატარა მომვარდებაა ყვიირილით :-ნენე! ნენეე, ნახე ცისარტყელა გამოვიდააა ! :)) 
აიი რას მაგონებს წვიმაა…
და მე იმ დღეს მაგონებს როცა მე შენ და ისს,, ვიდექით იქ საადარრბაზოსთან, ვაფარებდით თავს ;დ დააა ვლაპარაკობდით, ვიიცინოდით, და შენს თვალებში ჩემი სახეე და წვიმა ირეკლებოოდაა, ჩენი თმიდან ცვიოოოდაა წვეთები და მე მეცემოდაა მხარზეე ))) შენ მიღიმოდი დაა ისევ და ისევ მატულობდა წვიმა ))… :* 

აზრი გაადმოაფრქვიე

