ჩემი ყვითელი )))


ჩემი ყვითელი ფანჯარაა… )))) ჩემი ყვიტთელი ოთახი და ჩემი ყვითეელი მზესუმზირები..

მიყვარს როცაა ჩემს ყვითელ ოთახში, ჩემი ყვითელი ფანჯრიდაან ჩემი ყვითელი მზე ანათებს ჩემს ყვითელ მზესუმზირებს… ))   
ეხლააც მასეაა,, ვუყურებ ჩემს ყვითელ ფანჯარაას დაა.. )) შევცქერი ჩემს ყვითელ მზეს,, როოგორ სცეემს მიისი ყვითელი სხივები ჩემს ყოვთელ ფარდებს… )) მიყვარს მათი თამაში ჩემს ფეხებზე… ))) ამ დროს საოცაარ ხასიათზე ვდგები, ზამთრის,, ნუ ცივი გაზაფხულის მზის სხივები როგორ მცემენ ფეხებზეე და ოდნაავ მათბობენ.. )) ეს ყველაფერი ვან გოგის საოცარ ნახატს “მზესუმზირებს” მახსენებს.. ყვითელი ფერი, ყვითელი ოთახი დაა ყვითელი მზესუმზირებიი.. )) ჩემი საყვარელი ნახატიიაა მხატვართურთ.. ))

დღეს რატომღაც ამაღლებულ ხასიათზე ვარ… )) ხვალ ოლიმპიადა მაქვს… ))) მეორე ტური.. ))) შემმდეგ ჩემს დიდი ხნიის  უნახავს ვნახავ <33
აი,, კიდევ მელამუნებიაან ფეხებზე… )) ოო როოოგორ მიყვარს ეს მომენტი მაგრაამ.. )) როოგორც ყველაფერი არც ეს არის სამუდამო.. )) ვერ ვიტან როცაა მზე იჩრდილებაა და ჩაადის.. )) მააგრაამ კვლაავ დაველოდები ჩემს ყვითელ მზეს, ჩემს ყვითელ ოთახში,, ჩემს ყვითელ მზესუმზირებთან ერთად )) 

აზრი გაადმოაფრქვიე

