ახალი ინტერვიუ ძველ მესთან :))


ჰაამ აამმ ‘; ))) ვაგრძელეებ ინტერვიუს ჩემს თაავთან :)) დიდი ხანია ელენე აღარ მომიკითხავს.. დღეს ვნახე ვირაცას უნახავს ეგ პოსტი დაა.. ;)) გამახსენნდაა :))) მოიიც დავიიწყოო

ელლ…. როგორ ხარ?!
ოოჰ… გაგახსენდიი?! ))    შენს ხელში კარგად ვარ
ოო კაი რაა :)) ხო იცი როოგორ მახსოვხარ?! სულლ… მე სულ გელაპაარაკები დაა შენ!?
შშშ… ჩუ პატარავ ჩუ :))  შენ მელაპარაკებიი!? :)) კარგი ეხლა გეყო სისულელეეები..
ოო კაი ხო.. ვერრ ვიცლი ხოლმე :)) მოკლედ ინტერვიუ მინდა შენთან 🙂
ოხ :)) აი შენნაიირი გაურკვეველი ჯერ არ მინახავს :)) ინტერვიუ საკუთარ თავთაან :)) ხო კარგი ელეენ  დაიწყე )
მოკლედ :)) აბა მომიყევი როგორ ხარ
(თვალები გადამიტრიალა) როგორც შენ ისე მე
ააჰ ხომ.. :)) მისმინეე დაა ბედნიიერობ?!
ვაუ რა პირდაპიროობაა დაამიხეთქე :)) კი თან მართლა ვბედნიეროობ :)) :*
და იცი რა?! მეაამაყების პონტში ხარ ელლ
(ამაწითლა,, ეს რა იცი ხოლმე ;დ;დდ;დ) კაი კაი.. სხვა კითხვა.. რას შვრები ცხოვრებაში?!
იმას რასაც შენ )) (კიდევ თვალებს მიტრიალებს)
კაი რაა ნუ მექცევი ისე როგორც პატარას :)) არ დაგავიწყდეს შენ მე ვარ :))) და მეც შენ ვარ დაა ოო ;დ
(პაუზა).. იცი ცდები… მე შენ სხვა მგონიხარ )) ჩემს არსებას ეთიშები.. მალე სხვად იქცევი და ეგ არ მინდა.. უბრალოდ ეს ელენე დამეკარგოს გაიგე!? მე და შენ ერთი ნაწილი ვართ.. შენ არ შეგიძლია შეიცვალო მაგრაამ იცველბი.. არ შეგიძლია დამშორდე დააა მაინც მშორდებიი.. ))
უბრაალოდ მეყოო.. მე და შენ არ გვიყვარს მასე ლაპაარაკი ერთმანეთთაან ეგ იცოოდე.. )) და ვიიცი რომ იცი..
მეე უბრალოდ… (გავჩუმდი დაა უბრალოდ ვუყურებდი,, ისიც მიყურებდა დაა :)) მერე მომეხვიაა ისე როოგორც მინდოდა :)) და მენატრებოდა ეს ჩახუტება..  გამიღიმა და მითხრა.. რაც მინდოდა რომ ეთქვა… რომ მე მისთვის ისე ისეთი ვარ :)) შეიძლება სხვისთვის შევიცვალე მაგრამ მე ისევ ისეთი ელენე ვყავარ )) )


პ.ს. მასეთი ელენე მენატრებოდა (ელენე)

აზრი გაადმოაფრქვიე

